WHEN NOTHING GOES RIGHT, GO LEFT!

Vilken vecka! Jag kände på mig redan innan den hade börjat hur bra den skulle bli. Jag hade egentligen ingenting jag behövde plugga vilket gav mig massor med tid över. Så jag har passat på att träna varje dag denna vecka. Och jag har även hunnit med att umgås med först Karin en kväll, sen Erica och tillsist även Johanna denna kväll. Känns himla bra att få lite kvalitetstid med goda vänner när man faktiskt har tid med det!
Ikväll har jag alltså varit nere hos Johanna. Vi satt uppe på hennes rum först och pratade massor, och sen började vi kolla på kort. Kort från allt möjligt, tjejkvällar, promenader, födelsedagsmiddagar, filmkvällar, Smögen 2009 och avslutningen i 9an. Vi är bara 17 år, och har ändå så himla många minnen. Jag älskar minnen, kan spendera timmar på att fundera kring dem. Ibalnd leder de till tårar, oftast lyckotårar. Jag tillhör nog typen som har svårt att njuta av saker och ting under tiden de varar, jag är för upptagen med att ta vara på tiden. Men väl efteråt inser man hur bra allt var. & om man ska vara ärlig är nog det här med problem och "dåligt liv" något vi svenskar inte alls vet vad det innebär. Jag blir faktiskt irriterad när jag tänker efter på alla våra I-landsproblem. Vad har vi för problem egentligen? Jag kan själv komma på några problem jag har just nu, och dom alla är I-landsproblem va?
- Jag har tappat bort mina hörlurar till iphonen och kanske tvingas köpa nya. Några hundra, och vad är problemet?
- Jag vill ha mer än 1000 kr i månaden i studiebidrag. Än sen? Jag använder ändå inte pengarna.
- Jag vill bli smalare. Men det vill ju alla? Och kommer jag bli bättre för det? Nej egentligen inte.
- Jag vill inte spendera min tid på att plugga. Men jag får ju en gratis utbildning så vad klagar jag över?
- Jag vill att min kropp ska repa sig och vara helt osliten så att jag kan träna bättre. Men det handlar ju bara om vila, och ingen har hindrat mig från att vila förutom jag själv.
- Jag vill lägga mig och få lite god sömn, samtidigt som jag har Håkan i lurarna. Så nu gör jag det. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0