Sämre måndagar har man ju haft!

Åh vilken underbar dag det har varit! Skulle kunna spola tillbaka den om och om igen :) Imorse gick jag ut tidigt, lite halvnervös sådär med snowboarden i famnen. Men det gick bra, lite blåa knän only! Efter några åk gick jag hem och bytte till skidor. Tyckte lite synd om familjen som fick stå ut med att jag är väldigt seg på snowboarden haha. Vädret var toppen och föret likaså! Det blev väldigt mycket skidor idag, hela dagen fram till stängning. Jag har även hunnit med afterski med cola och morotskaka, längdskidor och möte av en rävjävel! Men nu ska jag sova för jag ska upp och öva mer snowboard imorgonbitti! Jag hoppas även att jag vaknar lite hungrig imorgon, eftersom jag mår rätt illa nu och har totalt glömt bort hur hunger känns haha! Fan va gött jag mår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0