jag och min vän knubbsäl

Nu är jag hemma i Ås igen efter ett väldigt lyckat sportlov! Det var bra väder idag också så jag klev upp tidigt igen och åkte skidor en stund innan vi åkte hem. Resten av dagen planerar jag att göra lite nytta. Kanske börja packa upp och tvätta lite, leta fram alla skolgrejer och möjligtvis besöka golds gym.

& jag kan glädja er med att berätta att detta är den tionde dagen på raken som jag äter godis. OCH SISTA! Efter att ha insätt att jag och min vän här på bilden har skaffat oss en hel del likheter är det hög tid att bryta nu haha. Men det var en perfekt vecka att fläska sig på ändå, så jag är nöjd :) Det var den sista onyttiga veckan i mitt 17-åriga liv, och även den sista innan sommarlovet. Det blir alltså ingen påsk för Sandy i år PUNKT SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0