Grovis med Jansson's!

Denna dag kom tvillingarna Jansson upp till fjällvärlden! Jag gick först upp och åkte skidor med mamma innan dom kom, och sen gick jag ner och åt lunch. Eftersom jag verkar ha töjt ut min magsäck rejält denna vecka blir jag aldrig mätt längre, så jag bestämde mig för att äta en fet tallrik med pasta och kykling. Men inte ens det hjälpte, så jag började steka våfflor efter det haha, jag är fortfarande chockad. Undra hur länge man skulle överleva med denna livsstil? Hjärtat lär ju sprängas tillslut haha. Det var iaf en trevlig dag med jonsson's. Vi åkte även till fjällhalsen och fikade. Jag tog vaniljlatte och morotskaka som alla andra dagar. Emma tog en grovis av någon anledning. Haha hon beställde fel, och jag kom även på henne med att pilla bort salladen som var på mackan haha skönugen! Lisa åt någon kaka med kokos, fast ingen kokos haha.. Nu ska jag äta pizza. Imorgon dumpar jag denna livsstil för gott haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0