Godis & vila varje dag!:)

Igår kom barret hem med tåget från Skåne! Det var kul att träffa henne, men som alltid började hon ta lite för mycket plats redan efter en timme haha.. Vi åkte i alla fall upp till Bydalen på eftermiddagen. Som en lite otrevlig överraskning fick vi veta att våran stuga var uthyrd en dag till, men som tur var fick vi bo i en annan stuga över natten. Jag trivdes inte i den stugan, det kändes inte som sportlov för mig.. Men som tur är har vi flyttat in i våran stuga nu, så nu känner jag mig hemma igen med allt godis och andra gosaker jag badar i.. Om ni skulle se mig just nu skulle ni tro mig! Jag mår lite för götttt denna vecka :D Men nu ska jag sova! Jag har nemligen planer på att ge mig på det här med snowboard imorgon. Jag har inte åkt det på två år nu, så jag hoppas att jag inte dör. Det är ju lite livsfarligt sådär, men äckligt roligt om jag minns rätt :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0