Fint som snus

Ligger instängd på mitt rum här i stugan och mår lite för bra för att det ska vara sant. Jag har nyss ätit femhundra varmkorvar till lunch och nu ligger jag med både godispåsen och chipsskålen i famnen! Jag ska inte visa någon i familjen att jag har en egen fet godispåse med mig, eftersom jag redan har ätit upp deras godis moahahah :) Det är lite konstigt med min familj, dom är blir galna när jag är "för nyttig" och nu är dom sura för att jag äter upp allt som finns i sockerväg. Och när jag sa till mamma att hon kan vara lugn, för att det här är den sista brutalt onyttiga veckan i mitt 17-åriga liv blev hon också arg. Man får tydligen inte säg så heller haha.. Förmiddagen spänderade jag i alla fall på snowboarden. Det har blivit mycket åknin på den nu, men det är kul med lite omväxling :) Men nu har jag inte tid att dega mer... För att... Hahaha, vi ska åka och köpa mer godis!! Omg jag tror jag har gjort någon typ av tvärvändning, och jag kan inte svara på vilken som är bäst... Hoho

Kommentarer
Postat av: Daniella

- jättefin blogg!

göra idag?

2011-03-09 @ 13:35:03
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: timmi

Fan vad gott med korv :D

2011-03-09 @ 13:43:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0