Det ska va gött å leva, eller iaf att ha sportlov!

Mina dagar ser ut ungefär likadant varje dag nu. Tidiga mornar med lyxfrukost på hög nivå(fuck den som tar av mina frostisar!!), skidåkning några timmar, toast/våfflor/korv till lunch, skidåkning igen, afterski med morotskaka och vaniljlatte, köttiga middagar och minst en efterrätt! Och sen spenderar jag mycket tid med min gode vän "gigantiska godispåsen". Och är jag duktig slänger jag mig ut i längdspåret också, och gör mina dagliga situps instängd på rummet haha. Fjällivet är förjävla gött :) Denna kväll har jag spenderat uppe på restaurangen med mycket god mat. Det var kött och potatisgratäng och alla världens såser. Och efterrätt ofc, nåt chokladigt och bra :) imorgonkväll ska vi dit igen på hamburgeafton! Har även hört att det är glassfrossa därefter. Passar mig ganska perfekt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0