styrka

Idag åkte jag hem efter skolan och städade mitt rum, väl behövligt!! Sen efter ett par timmar åkte jag in igen och gick på ett pass, Bål. Det var egentligen meningen att Rebecca och Lisa också skulle på det men deras biljetter såldes ut för att dom kom typ 2 minuter sent -.-
Men passet var bra iaf, precis vad jag beöver. Mer styrka och mindre fatburning ;) Eller jag behöver ju köra fatburning, men jag kanske borde tänka på att träning inte bara är det. Efter passet gick jag upp och körde i gymmet med tjejerna. Började med lite styrka men övergick sedan mot konditionsdelen och just fatburning hehe :) Provade även att springa idag fast jag inte skulle det förns nästa vecka.. Men det gick okej ändå, visst att jag fick ont men jag klarade ändå 2,5 km utan seriös smärta :) Men det är nog långt kvar ändå innan jag kan börja köra mina kära mil igen :'( fuck alltså...........

Måste bara visa er mitt lilla "gottiskit" som jag har börjat spara ihop. Vi har så sjukt mkt goda saker hemma nu för tiden, eller egentligen alltid, så därför har jag börjat samla ihop lite grejer som jag ska äta om 8 veckor typ? Haha kanske låter långsökt men det är reglerna ;)




Kommentarer
Postat av: PÄIVI

Haha skönsandra! "samla på sig"...en underhållande blogg!

2011-01-11 @ 23:48:51
Postat av: s

måste bara säga att jag har kirrat valla, få se hur det går!

Såg att du hade kirrat busskort, LOVELY

2011-01-13 @ 15:41:08
URL: http://rackartygaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0