shape up

Imorse klev jag upp ganska tidigt för att hinna med några timmars slalom innan vi skulle åka tillbaka hem. Jag kom mest bara hem och bytte om, för sen var det spinning. Det var kul, men det sög att jag fick ganska ont i benet.... För er som inte visste det så har jag nu haft ont i mitt vänstra ben i bra precis 6 veckor. Bröjar med andra ord tro att jag har fått en kronisk muskelskada som aldrig kommer att gå över... Och det värsta av allt är att jag är fullt medveten om att jag har mig själv att skylla, att jag inte borde ha sprungit så långt när benet bara skrek av smärta. Såhär i efterhand ångrar jag mig, och jag vet även att jag borde ta tag i det nu och vila i minnst en vecka. Men det går INTE för Sandy. Mitt hopp om att det ska gå över under en natt börjar avta även det. Kanske borde börja hoppas på att jag ska bli klok under en natt istället!

I helgen hade jag som sagt min "failhelg", den ända helgen jag fick äta massa onyttigheter fram till sportlovet. Och det gjorde jag verkligen! Jag har glömt bort hur det känns att vara hungrig, och godis smakar nästa inte ens sött längre haha. Lite dåligt samvete har jag ju absolut, men fan va gött jag har mått alltså! :D
Men nu väntar 6 hårda veckor. Inte ens nötter som jag ibland åt på helgen förut accepteras nu. Morötterna och hårdbrödens tid är inne. Shape up helt enkelt, och nu ska jag fan klara detta för min egen skull :)
Tumblr_lf2wdscyns1qbnnb6o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0