främmande män på mitt rum?

Idag när jag kom hem efter träningen var det en främmande man som var på mitt rum. Han skulle tydligen besikta vårat hus inför visningen som sker i februari troligtvis, läskigt! Och sen kommer det en familj på söndag och kollar på det. Några som tydligen har hört att vi ska sälja och har varit och smygkikat utanför huset(hjälp?), och sen ringde dom till pappa och frågade om dom får komma och kolla innan visningen, haha läskig familj?

Ikväll har jag kollat på filmen Yes man och käkat liiiite för mkt naturgodis... Dåligt Sandy, faktiskt. Men det var mest nötter och det är ju lite bra ändå. Jag råkar veta att det blir en tuff vecka, så jag kunde behöva det :) Sen massa lightcola som renar kroppen också haha ;)

Tror att jag ska göra tidig kväll nu och hoppas på slalom imorgon! PUSS

Dagens köp: två påsar tuggummi för 25 spänn, extrapris♥
Dagens lycka: troligtvis inga nationella prov i matte C
Dagens sanning: att hälsopedagogik är wargens skönaste kurs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0