fortsättning av gårdagen

Imorse när jag vaknade kollade jag mailen det första jag gjorde, eftersom jag hade fått ett flipp och skickat ca 10 mail till olika ställen igår. Jag hade fått två glädjande svar!

Från språkskolan. Jag har fått massa mer information och det låter väldigt bra. Man väljer själv hur länge man är borta och man kan åka nästan när man vill. De platser som jag är intresserad av att åka till är typ Sydney, Perth, Malta, L.A, Miami, Florida eller Honolulu. Hur kul skulle inte det vara? Ska verkligen fortsätta att kolla på detta och även ta reda på några prisuppgifter som jag ännu inte vet.... opps kan bli bad news.....
Från Smögens havsbad. Hotellet som jag mailade och sökte sommarjobb hos hade svarat och ville få in mitt CV och personliga brev. Så jag använde mig av det jag skrev igår men var tvungen att ändra en del saker. Ingen lätt match faktiskt, men jag hoppas att det blev okej :)

Men nu har jag inte tid med mer dator för både pilatesträningen och Karin står med på kvällens sysslor!
P.S har ingen bra bild till inlägget, men jag känner ett starkt sug efter sommar nu så det får bli en sån!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0