Fjällen

Idag efter matten kom mina föräldrar och hämtade upp mig på skolan. Vi åkte direkt därifrån upp till våran lägenhet här i bydalen. När vi kom fram stekte vi lite korv och sen gick vi upp och tog några åk innan liftarna stängde. Vilket före alltså! Det är ju ganska varmt vilket betyder att snön sjunker ihop och packas, blir sådär lagom hårt och fast så det går snabbt! Efter lite slalom gick vi på aftersik och drack varm oboy med grädde, mmh! Sen fortsatte svulladet nere i stugan med god mat, godis, chips och annan skit som jag får unna mig endast i helgen :) men mitt uppe i allt svullande tog jag en pause och drog ut på längdskidorna för att lätta på samvetet ;) resten av kvällen har jag varit inne i stugan och kollat tv med föräldrarna samtidigt som jag med datorn i knät har fått en del plugg gjort, skönt! Har som mål att bli klar med allt vi har nu direkt så jag kan va lite ledig och hinna med allt annat jag vill sen :) Nu ska jag sova för att orka sticka upp imorgon och va först i backen ;) puss!

Kommentarer
Postat av: ski_sara

JAG ÄR AVIIIS!!!! puss

2011-01-22 @ 11:24:46
URL: http://rackartygaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0