Everything will be fine!

Igår kväll hängde jag at Karin's place, mycket trevligt! Vi roade oss med tv/snack och mango. Efter det gick jag hem och la mig i tid för en gångs skull, har blivit lite för sent dom här första skoldagarna. Men vad händer då?! Jo jag vaknar vid typ 1 och har fått en förjävla oskön mensvärk.. Men som tur var så varade det bara under natten och nu är det över. Fördelen med träning alltså, man slipper ofta mensen och om den kommer kan det vara under bara en natt. Hahah lite sjuk! Dock är det inge bra så undvik överdriven träning ;)

Idag var det en skön dag i skolan! Lyckan vart trots allt det nya schemat, som egentligen suger, men som var bättre än vad jag trodde! Känner ett litet hopp om att jag både kommer att lyckas få tid till att få bättre betyg och att bli en skinny bitch. Haha fokus på det viktiga helt enklet ;)

Ikväll blir det Sandy+Längdskidorna i den mörka skogen. MYS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0