Dalwhinnie

Kom nyss ut från en svinhet dusch som var välbehövligt efter en lite frostigare dag i längdspåret. Fast jag ska inte klaga, denna snö är perfekt att åka på!! :D En annan sak som däremot börjar störa mig är alla feta tanter som har börjat hitta ut till Ås skidspår. Kul att ni har kommit på att längdskidor förhoppningsvis kommer att få er i bättre form, men hallå AKTA PÅ ER!! Dom stoppar ju fan upp hela alltet och det är sjuuuukt störigt :O

Egentligen var tanken att det skulle bli Bydalen idag också, men mina föräldrar är sjukt kräsna när det gäller i vilka väder man kan åka slalom så det blev inget :( Alltså jag bryr mig inte om det snöar, slalom är svinkul och om ni är pepp på att åka nånting så riiiing mig! :D

Nu ska jag göra mig helt klar och sedan åka in och äta middag på Dalwhinnie. Sen ska jag träffa Karin ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0