busy kid

I veckan har det varit sjukt mkt, och därmed har min datortid raderats ut helt. Men det är ju skönt på ett sätt.
För några kvällar senan åkte jag in till stan och myste med Erica på pause. Var år och dar sen jag va med henne, och jag har saknat henne som inget annat så det var otroligt skönt att få sitta och snacka ett par timmar med henne!
Resten av veckan har det blivit plugg och träning. Idag var jag på ett sjukt jobbigt spinningpass, dog men överlevde helt enkelt. Efter det gick jag till hemköp som planerat haha! Det är ju nemligen godishelg i helgen eftersom jag åker till fjällen. Och jag längtar så jävla mycket efter en smula socker nu så det gör nästan ont i mig! Från att jag somnade tills att jag vaknade inatt har jag drömt konstant om godis. Jag har haft en underbar natt helt enkelt, ätit som fan, varit på godisparty och rekomenderat alla mina godaste favoriter! haha jag har ju nåt fel, mitt sockerbehov är out of control!!


Satt på biblioteket idag på hålet och isolerade mig i min pluggvärld. Gick sjukt bra faktiskt, varvade plugg med vatten och favvotidningen Iform♥


I helgen är det jag och min baby, min bara min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0