ny design i huset

Cha cha bloggen! Nu har genomfört en träningsfri vecka, ungefär. Okej jag ska erkänna att jag inte kan kalla den 100% träningsfri eftersom jag har tränat pilates, men det gills ju inte för mig ;) Träning för mig är svett, hög puls, fittness, slim och jävligt mkt fatburning helt enkelt haha ;) Så jag har alltså inte sprungit/cyklat/längdat något i veckan! Och när jag fick höra att styrketräning visst var träning eftersom det slutar på just träning, försvarade jag mig med att det är en rebus! punkt slut :)
Men idag kunde jag inte hålla mig längre så jag drog på mig längdgrejerna och drog ut i skogen på en mils runda. Galet skönt, men benet är fortfarande 50 år och invalid....
Men jag måste erkänna att jag gillade det här med en träningsfri vecka, kolla här!
- jag har haft sjukt mkt tid över som jag har lagt på att umgås med vänner, varje dag faktiskt.
- min kondition har inte hunnit blivit sämre.
- jag har inte gått upp i vikt. Faktiskt tvärt om, antagligen för att matschemat har varit strängt när det inte fanns med någon träning i bilden.

Och idag när jag kom hem hade dom designat om ganska mycket i vårat hus. Pallade inte ta bilder på allt men mitt rum kan ni få se. Det är ganska sjukt för jag har aldrig träffat hon som var här och gjorde om, och ändå har hon gjort lite "båttema" på mitt rum! Haha hon kunde ju knappast pricka in bättre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0