latkväll hos Sandy

Idag slutade jag vid 1, mycket chill! Då gick jag ner på intersport och lämnade in en av mina slalompjäxor så att dom kan ställa in skidorna till sportlovet. Jag fick även med mig ett par nya googles hem som jag hade beställt på messan.

Igår åkte jag ju skidor på sjön som jag sa tidigare. Det va helt galet skönt! Superfint väder och jag va lycklig. Ringde till och med mamma och pappa för att säga att de inte fick komma och hämta mig. Jag åkte så långt man kunde, 2,2 mil blev det. Och på tillbakavägen blev jag skiträdd...... Det sträckte till som fan i mitt friska ben!! Vad om det också skulle paja? Jaa ni fattar, jag vart rädd som fan och lovade mig själv att inte träna idag om jag hade ont. Men jag är faktiskt lite bättre idag, så det blev träning idag igen. Och jag provade faktiskt på lite löpning också, med två ganska taskiga ben.. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte, men åhhh så underbart det var!! Fick nästan tanken att jag skulle ha gjort det även om man blev fet av det haha, och då är det illa!

Efter träningen åkte jag och Karin hem till henne och bakade bröd. Eller jag var inte så delaktig. Jag satt mest på sidan och drack för mkt kaffe, och var moraliskt stöd såklart :) Men det var mys! Min kakis är så bra så :)

Nu ska jag sätta mig framför tvn för ovanlighetens skull. Familjen anorlunda, det är lite mysigt :)

Eftersom min kamera ligger i nån av alla miljoner flyttkartonger är jag otroligt oaktiv med kameran, vilket börjar synas i mina bildmappar på datorn. Men det är ju alltid kul med bilder, så jag leverarar en bild på mig och Emmzih av proffsfotagrafen Lisen^^

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar att du har blivit kaffedrickare sandy!

2011-03-02 @ 21:30:40
URL: http://worsttasteinmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0