jag vill också vara 18 år och galen!

Idag efter skolan åkte jag till tandis. Det va inge kul, hon berättade att jag hade fått ett hål i min tand. Mitt livs första hål faktiskt... Sablar!
Efter det åkte jag hem och drog ut i det fina vädret. 2 mil längdskidor, och det har nog aldrig varit så lätt. Blankis ungefär överallt så jag gled bara runt.

Senare åkte jag hem till min käre vän Rebecca för att fira att hon har blivit 18! Supermysig kväll verkligen! Och gott som fan. Denna fredag har faktiskt bjudit på mycket gosaker. Allt från godis till tårta och chips. Jag tror jag håller på att gå från en "stay in shape nörd" till en "jag äter allt och håller tummarna att det inte ska synas". Nån som tror mig? Haha knappast eftersom folk ärligt talat tror att dom ser i syne när jag sträcker mig efter en godis.. Men det kommer, det vet jag :)

Nu borde jag sova efter som jag och Anna ska åka till Bydalen imorgon och glassa! Men jag vill inte lägga mig riktigt än. Vill inte slita mig ifrån min underbara godispåse!! Göttttt livet är göttttt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0