Jag är en elev, jag ska bli plågad ?

Sitter och funderar på hur jag ska överleva denna vecka.. Jag vill inte skrämma upp mina klasskompisar, men är det någon som har fattat hur sjukt mkt vi har nu?! Eller rättare sagt stora grejer. Äckligaste Matte C provet på fredag och sen är det en ganska stor inlämning i religionen. Och gudars den som glömmer NK provet som handlar om? Ja allt egentligen, kursprov i biologi skulle jag vilja kalla det, för så mycket är det att plugga. Och lite fint därefter kommer svenskaprovet där det gäller att plugga på OVIKTIGA årtal. Sen borde man väll få andas? Nej juste, FEK och idrotten är ju kvar. Förlåt, jag glömde att jag är elev, att jag själv har tackat ja till platsen på gymnasiet och därmed är skylldig att bli plågad. Eller visst var det så?

Aja ska sluta vara neggo, klart det går att överleva bara man jobbar på. Men bra resultat känns ganska långt ifrån just nu.

Hejdå, nu isolerar jag mig i en värld jag inte trivs i, pluggvärlden.........
Tumblr_lfcb3avvr21qe42eqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0