Hemma från landet

Helgen har spenderats ute på landet, hemma hos farmor och farfar. Jag åker upp dit ibland när jag får pluggångest haha. Det är perfekt för där finns det ingen som stör, inte speciellt mycket att göra och farmor har själv varit lärare och tar över den rollen på mig numera. Synd bara att hon inte kan matte, det jag faktiskt behöver seriös hjälp med!
Men jag har gjort en del annat plugg som var skönt att få överstökad, och jag har även hunnit umgås med mina kära farföräldrar.
Måste även nämna att min farmor är en jävla mästerkock, har käkat lamm i olika former varje dag i helgen! Sen har jag left på vitt bröd med bregott och marmelad. Har alltså mått lite för bra för att jag ska våga ställa mig på vågen nu hehe ;) Föresten så berättade jag för farmor att jag har slutat med allt vad socker innebär- Hon blev glad med tanke på att hon alltid har sätt min framtida död i just diabetes!

Jag leverarar en lite bild från ödevärlden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0