helgmys

I fredags efter skolan skippade jag träningen och gick på stan istället. Åt förövrigt 2 pommes också, den ni!
Efter staden följde jag med Emma och Lisa hem och åt middag, supergott och mysigt! :) Efter det blev det såklart ett korrebesök, och jag har hittat en ny vän i mataffären, extradrops! Nästan lika gött som cola zero moahaha! Lite senare på kvällen åkte emma in till stan och jag och Lisa blev kvar på Frösön ett tag, men sen åkte även vi in, livsfarlig resa.....

Igår vaknade jag av att min klocka ringde... Halv 8.. Jag fick panik med tanke på att bussen går 20 i och försökte fundera på varför i helvete jag hade ställt klockan 10 minuter innan, hur skulle jag hinna? Jag förstog ganska snart att jag skulle missa några lektioner. Men vilka? Vilken dag var det? Jo juste, lördag!! Är jag dum i huvudet? Vad gör jag uppe en lördag halv 8? Jag gick och la mig igen.. Och efter fem minuter kom jag på det, juste jag skulle ju åka slalom idag! Så på den vägen gick det. Underbar slalomdag, allt var perfekt!
När jag kom hem efter det bytte jag skidor och stack ner till den djupa skogen, körde 7 varv i elljusspåret och det var lycka på hög nivå! Nya spår och oändligt med kraft :) Efter det gick jag hem och mesade på med pilates, lagade en alldeles för nyttig lördagsmiddag och sen var jag med Johanna resten av kvällen! Det var sjukt länge sedan jag träffade henne så det var supermysigt. Vi gjorde fruktsallad och satt och pratade i timmar.

Igår var även sista visningen på huset. Nu har 15 barnfamiljer varit här. Mina föräldrar är konstiga, dom börjar bli orolig och känner att det här är värsta grejen, börjar tveka om vi gör rätt. Jag tror inte jag har fattat än, men jag får väll flytta om allt blir åt helvete. Som nödlösning har jag börjat kolla på hus på Smögen haha, dröm vidare Sandy.....

Idag ska jag göra förbaskat mycket nytta, både i längdspåret och i pluggvärlden! PUSS


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0