hard work!

Nu kan jag äntligen andas ut! Jag är så jävla nöjd, jag har verkligen tagit vara på denna vilodag och fått massor av saker gjorda! Gryyyyyyyymt kolla här->

- Efter skolan var jag på resia och kollade upp vad en flygstol till Malta fram och tillbaka kostar.
- Jag gick och köpte tullpaner till mamma.
- Jag lagade middag när jag kom hem, helt själv! Inte allt för nyttigt heller :)
- Jag har skrivit klart en uppgift i spanskan.
- Jag har skrivit min del i svenskaredovisningen.
- Jag har gjort klart den nya NK uppgiften vi fick idag.
- Jag har gjort klart arbetet i hälsopedagogik som ska redovisas vecka 11, och jag är ledig fram tills dess!

Känner ett tillstånd av välmående, otroligt högt till och med! Nu ska jag satsa på en natt med mycket god sömn för att krydda upp det hela ännu mer!

Glömde ta kort på själva resultatet av dagens middag, men här är en bild under arbetets gång! Det blev köttfärsgryta med grönsaker i och fullkornspasta. Buen apetit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0