det blev söndag igen

Helgerna säger pang, och lika så veckorna. Tiden rinner förbi och jag flyter med. Men just nu känns det ganska skönt för jag vill ha sportlov och stanna tiden där!

Igårkväll var det skräckfilmskväll hos Josefin! Vi åt supergod mat, morötter med dipp och latte! Filmen vi såg var skitläskig, precis som det ska vara! :)

Nu ska jag åka in till stan och åka längd på sjön. Efter att ha fattat att mina tre enda alternativ på jorden att fråga, var upptagna idag, så åker jag ut själv. Ganska skönt faktiskt, jag är ju en enstöring ändå!
Ikväll ska jag även slipa lite på mitt engelskatal. Det är nog det jag har kvar att göra i veckan. Kan inte låta bli att ge mig själv en liten gokram när jag tänker på hur äckligt mycket plugg jag hade badat i om jag hade varit lat tidigare veckor. Så nu kanske man har tid med en vecka utan vila? Ännu bättre :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0