glaaa cheyy!

Idag är det onsdag, shit va veckan har gått fort!! Åh den har varit bra också ju, jag är värsta glad nu hihi :D

Med tanke på mina knän sprang jag inte igår, jag cyklade istället. Jag va värsta opepp för det tar ju längre tid att cykla också. Men väl ute gick det hur bra som helst, nytt rekord!! ahhh underbart, det kändes som att jag bara flög fram :D Dock jävligt fraligt med tanke på att det va mörkt som satan ute och jag har inga lysen. Men jag ska köpa det i helgen, och kanske en hjälm också.. Stackars mamma är ju så orolig när jag är ute och kör. Men det har hon rätt att va, för jag börjar fatta själv nu hur mkt jag utsätter mig för fara.. :(

Idag slutade jag iaf tidigt, drömmen! Så nu är jag hemma och ska sätta igång med storsnädning av mitt rum... Hehe sug, men jag har underbar musik igång på onaturligt hög volym så det ska nog gå bra ;) Sen ska jag hinna träna ikväll också, hoppas det bara slutar att regna!!


Fan va mycket plotter jag har! Dax att rensa och städa upp lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0