från & med NU!

Det va länge sen jag tjatade om träning och kost va? Kanske för att jag har haft dålig motivation.. eller inte till träningen men till kosten. Men från och med nu, exakt nu, ska jag fan köra på! Är sjukt trött på mej själv för att jag skjuter upp allt hela tiden. Men det är ju typ bara 9 veckor kvar tills alla mål ska va uppfyllda så det finns ingen tid att förlora!
Det är ju egentligen lite hemskt att jag säger att jag ska börja nu när jag redan tränar minst 6 gånger i veckan och försöker att inte äta onyttigt på veckorna. Men asså mitt stora problem nu är att jag äter massa fast jag inte ens är hungrig, och det är fan slut på det nu! Mätt= va nöjd med det. Därför ska jag börja med nåt hemskt som jag aldrig har haft förut, ett freaking MATSCHEMA! Okej det låter nog värre än vad jag ska göra det. Inget svältschema, men bara en typ av mall som inte får överstigas. Känns som att jag kommer kunna hålla mig bättre då :) Men självklart kommer det inte hållas på heltid, ingen regel utan undantag!


som vanligt rekomenderar jag morötter. finfina grejer, förutom att det kanske inte är så jävla gott om man ska vara ärlig? Men man vänjer sig väll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0