body attack

Idag har jag provat på ett nytt pass på golds, body attack. Nja säger jag nog, lite för mkt friskisvarning för min smak. Det stog typ att det skulle va väldigt pulshöjande och att man skulle förbränna "mängder" av kalorier. Jag håller nog inte med. Om jag säger som så att under en timmes spinning förbränner man dubbelt så många kalorier och blir betydligt mycket svettigare. Men det är klart, gammla tanter skulle ju dö om de gick på spinning!

Idag har jag även pratat med min syster för första gången sedan hon flyttade!!! Det va kul att höra hennes röst igen och alla sjuka saker hon sa. Haha hon har inte förändrats än iaf kan jag ju säga :P

Ne nu ska jag plugga bort all skit och sen ska jag sova för jag ska upp och springa imorgon före frukost. Jag ska inte alls tänka på att alla andra i min klass kommer sova då, inte alls. Jag ska tänka på hur jävla slim jag ska bli och det blir man fan inte av att sova så höhö hejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0