jag vill inte ta körkort...

Igår efter skolan åkte jag och förnyade mitt pass. För vid denna tid om tre veckor är jag i Egypten! Inte helt fel kanske. Sen efter det tränade jag, det gick sämst. Ja, jag har slarvat med vilodagar denna vecka också. Men på måndag kommer det en tror jag! Sen köpte jag en sallad på Ragnars och åt på typ 10 minuter, sen direkt iväg på körkursen. Det sög haha jag kände ingen och inte ens mina föräldrar va där. Det va lite hemskt också att det fanns bullar och massa godis där, just under min sockerfria helg. Men men, jag va stark helt enkelt och ignorerade det! Allt slutade vid 10. Då åkte jag ut till frösön och såg remember me. Jag såg kanske allt som allt 15 minuter av filmen.. Sandra+en skön soffa+film=god sömn helt enkelt! haha fail som alltid.. Men efter filmen va jag inte den enda som sov. Alla vaknade klockan 4 och då orkade inte jag och josse gå hem till henne så vi stannde kvar och sov hos emma och lisa :)

Idag har jag varit på stan med bäste karin! fett med mys. Jag hade fått mitt studiebidag också, fast jag köpte bara en macka haha..

Nu ska jag ut och jobba på bikiniformen så tjaråååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0