jag svek min träningsfria helg... och den blev inte nyttig heller!

Igårkväll åkte jag till Lit med massa vänner. Det va jättemysigt! Vi va hos linnea och umgicks typ. Tanken va egentligen att vi skulle festa där men eftersom alla va mer eller mindre slitna efter fredagskvällen så vart det ganska lugnt :)

Idag har jag varit på skidmessa i stan. Det dröjde inte så länge tills jag hittade ett par nya skidor och även ett par nya briller. Så det va skönt, dom kommer om typ 3 veckor! :)

Jag har även hunnit med att svika min träningsfria helg idag.. Det va plusgrader så jag kunde inte motstå att cykla! Jag körde en av mina längre rundor på 4,6 mil. Men när jag kom hem va det inte lika kul för jag hade typ förfrusit mina händer.. Asså jag frös inte ens längre då, det gjorde bara så sjukligt jävla ont! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag la mig på golvet och grinade så kom mamma med filtar och bäddade om mig hehe. Men seriöst, det va en hemsk smärta som tog tid innan det blev bra igen! Aja, hoppas det blir plusgrader i veckan också så att man kan springa och cykla, för denna vecka blir förhoppningsvis inte träningsfri! :D
ps. jag svek min nyttiga helg också. Gudars ibland är man dålig... 


Nu ska jag gå och va social med min syster som åker tillbaka till Skånelandet på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0