en måndag den 4 oktober

Min dag har sätt ut ungefär såhär:
Efter en äcklig frukost stressade jag till bussen. Den va 15 minuter sen=sktidrygt..
Hade en onödig dag i skolan, vad Sandy kallar för "dötid" helt enkelt.
Åt äcklig skollunch=Man blir hungrig efter en kvart, Hade bara med mig ett äpple(inga pengar heller), dog lite av hunger, stack på gymmet och plågade mig igenom ett pass ändå. Åkte hem och bråkade med mamma. Översatte en bok på spanska om ett krig. Ville lipa för det va så tråkigt.. 
Och nu sitter jag här i mitt sjukt stökiga rum som jag måste städa innan jag lägger mig. SKITLIV! Ne okej, jag ska sluta hitta negativa saker med denna dag men vafan, jag blir lite lej bara höhö..

GONATT. Imorgon ska jag va på topp igen, punkt slut (:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0