el muerte de zanahoria

Som jag brukar säga, jag ska dö morotsdöden! Min rubrik fick alltså bli "morotsdöden" på spanska idag!(med viss sökning på google translate och lite egen improvsation av tidigare kunskaper haha)

Jag mår lite sådär i mitt samvete idag måste jag erkänna. Jag struntade nemligen i admin idag för att jag inte pallade. Men jag använde tiden iaf, sprang en mil. Fast det va egentligen inte heller nå bra eftersom jag vet nånstans där inne att jag verkligen måste vila nu. Jag har fan cyklat 13 mil i helgen och gymmat igår. Jag orkar inte, mina ben vill vika sig när jag bara står upp. Fy Sandy, det blir vila imorgon... Om min vishet håller i sig....

Och eftersom sanningen är att jag egentligen inte alls gillar rivna morötter så har jag kommit på ett kenp som får dom goda!! TURKYOGURT!<3 jag lovar, det blir mkt godare. Och visst, det blir nyttigare utan men hallå, lätt turkyogurt ligger på 3,5 % tror jag. Även jag har smaklökar, och jag vill fan ha lite gott jag me! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0