det blåser svinpäls

Igår hade jag faktiskt tänkt att blogga lite men jag vart tvungen att lämna iväg min dator för att få några program på den. Men igår va vi iaf på badhuset med klassen + norrmännen som är i Östersund nu. Det va helt okej, lite onödigt dock men jaja :) Sen efter det tränade jag och det blåste sjukt mkt så det va lite sådär. Men det va konstigt nog ganska varmt ute ändå så jag körde iaf min "medellånga runda" på cykeln.

Imorse försov jag mig, jävligt ovanligt. Jag vaknade 10 över 7 och bussen gick 25 över. Så jag sket i den och tog den senare, vi hade ju ändå NEU-dag ;) Först åt vi frukost och sen vid 9 gick alla ut. Just precis, ut i det blåsiga otroligt fruktansvärt kalla Jämtland. Min kropp är inte gjord för kyla.. Så det va tur att jag Josse och Lina bara behövde va ute en timme! Det va inte ens kul ute ju.. Och vad vare för jävla station där man skulle blåsa i nått rör för att få iväg nån nål?! Det är liksom 1000 pers på SPEIN och alla ska blåsa i ett rör :O fyfan heller att jag skulle göra det, SNUSK! haha okej jag vet att jag är kräsen, men det är ju som att be om att bli sjuk.. Och då kan man ju inte träna på över en vecka= panikSandy, så inge blåsande för mej ;)

Sen efter skolan gick jag Rebecca, Emma, Lisa och Josse och fikade. Det fick bli en ramlösa och en delad macka med Josse'N. 





Ne nu fåre va slut på detta. Ger mej ut i kylan på en springtur nu så det blir nåt av det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0