vad hände?

Eftersom jag är hemma idag och ändå inte har något att göra kom jag på en grej som skulle kunna roa min tid, eller iaf ge det en chans!! Så jag började leta i mitt föråd efter julklappen som jag fick för 9 år sedan tror jag. Julklappen som jag bara önskade mig för att vara cool(trodde jag), den som skulle ligga framme och alla skulle bli imponerad när dom såg den! Jag pratar såklart om boken Harry Potter!!


Och jag hittade den bland miljoner andra saker!! Så nu ska jag faktiskt ge den en chans, läsa ettpar sidor. Jag måste erkänna att jag har yttrat mig lite väl mycket om Harry Potter med tanke på att jag egentligen inte vet något alls om hela grejen. Jag har sätt första filmen, det är allt. Så man kanske borde ge det en chans? Jag vet att många av mina vänner kommer bli stolt över mig nu moahahah erkänn ;)

Kommentarer
Postat av: Tilda

ÄNTLIGEN, jag hoppas du gillar den!

2010-11-30 @ 16:56:11
URL: http://pureambition.blogg.se/
Postat av: Rebecca

YEEEEEEEEEEEEE! ANOTHER VICTORY!!!! :D

2010-11-30 @ 18:25:50
Postat av: sandy

jajamen jag vet att ni gillare!! ;)

2010-11-30 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0