stålveckan

Idag hade jag sovmorgon till 12. Så jag passade på att åka in och springa istället, 11 km fick jag till idag. Jag har planerat in en hård vecka som jag hoppas att jag orkar fullfölja! Det är ju så förfärligt tråkigt att äta hårdbröd utan något på till frukost, samtidigt som jag vet hur glad jag blir när det ger resultat! Men men, just nu känner jag mig inte jättepepp på värsta dietveckan men jag hoppas att jag blir det snart.. I vilket fall är det invägning på fredag moahaha jag är knäpp ni behöver inte påminna mig ;)
Veckans träning är redan uppgjord och klar i minsta detalj, löpning och spinning. Kanske nått pass med crosstrainer också om jag mäktar med.

Ikväll skulle jag egentligen träffa Anna, men hon hade fått feber tyvärr :( Så istället ska jag försöka att använda tiden och plugga undan det lilla jag har så kanske man kan få vara ledig resten av veckan? Eller kanske inte men ändå! Funderade precis på att kanske se på TV en timme ikväll eftersom jag har tid, men jag tror inte jag orkar det.. En timme är ändå väldigt länge om man bara ska ligga still i en soffa haha!

Även imorgon har jag sovmorgon, till halv 12. Och på onsdag igen, till 12! Jag börjar gilla det här med skola ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0