sandy grejar middag

Jag har nu varit vaken i lite mer än 13 timmar och undrar vad fan som hände? På 13 timmar borde man få gjort sjukt mycket saker ju? Det ända jag egentligen har fått ut av dagen är att rensa bland mina skolböcker, vilket tog kanske 15 minuter... Aja det är hög tid att sätta igång med allt plugg. Som det ser ut nu kommer jag aldrig kunna gå imorgon heller, jag mår illa som en gorilla.

Men det är ju viktigt att man får i sig bra mat som man gillar när man är sjuker, så därför fixade jag iordning det på egen hand ikväll!


Först stekte jag en halv potatis, mm ser lovande ut va?

Mm sen köttfärs också! Samtidigt som jag åt denna enorma måltid kollade jag på "halv 8 hos mig", kanske dåligt val av program när man mår illa och ska äta en inte fullt lika fin måltid som Tv:n visar!

Sen efter det var det "i form med Anna Anka". Jag blev ledsen när jag såg det.. Dom filmade mängder av löparband och grejer som fick mig att må dåligt, eftersom jag inte kan träna när jag mår såhär. Och om jag inte kan träna imorgon heller är det min andra vilodag på raken, vilket inte har inträffat sen min senaste förkylning? Alltså yran!! Haha opppsss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0