mysigt med snö!

Kom just in från promenaden med matilda! Det va jätteskönt, vi va ute i en och en halv timme! Jag gillar verkligen att bara va ute och gå innan man går och lägger sig, få lite frisk luft och röra på benen liksom. Och även fast jag tycker att det skulle vara skönare om Egyptens hetta följde med mig hem till Sverige så är det ju faktiskt skönt att komma in i värmen efter man har varit ute! :)
Och nu har jag precis druckit upp ett stort glas loka citron och jag överväger faktiskt att gå hela även ner till kylskåpet och fylla på för att det va förjävla gött!!



Och jag måste ju även visa lite bilder på saker som jag köpte på lovet!! :)

Jag köpte en västa, dolce & gabbana  för 200 spänn haahha fyndarn 100%(o)äckta ;) araben som jag köpte den av måste ju har varit bög, haha han va skitsöt!! :)


Lite krimskrams som man alltid måste köpa när man är iväg! :)


lite grejs för skojs skull. fast grejen är egentligen den att jag köpte exat detta när jag åkte förra året också men äh det är nice med lite påfyllning! :)


Och det bästa av det bästa!! Jag är numera ägare av ca 550 tuggummin och 4 pack läkerol!! haha nu får detta fan räcka fram till jul!

Kommentarer
Postat av: sarre

man ska fan inte äta tuggumi!!!



hhehe

2010-11-17 @ 17:50:13
URL: http://picknickpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0