kaxigheten lönade sig inte

"Jag har inte ens varit förkyld sen yran så jag är säkert immun mot parasiten i Östersundsvattnet".

Mm just, det är säkert därför jag har mått illa hela kvällen och har ont i huvet vilket jag verkligen aldrig har annars... Kaxigheten lönade sig inte!

Så nu ska jag krypa ner i min säng och tycka synd om mig själv. Jag ska unna mig ett avsnitt av de tre vännerna och Jerry, för det får man faktiskt när man mår illa! Sen ska jag sova en lång natts sömn så jag mår bra imorgon och kan åka in på spanskan och sedan träna, mitt illamående ska alltså inte drabba min livsviktiga träning!! Okej nu ska jag inte va kaxig, för det är tydligen inte jag som bestämmer över min kropp. Det borde jag ha fattat nu!


Föresten så borde man väll kunna stämma Östersunds kommun för att de ställer till med detta? Att slänga i parasiter i vattnet så folk kanske inte ens kan träna nu innan juletider, fetmans tider, det är väll hälsofarligt? Äh lite Sandy teorier bara :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0