Inte ICA

Igår var det Neu-fest. Det va ganska spårat med mkt sköj ändå! Jag sov på frösön hos Emma och Lisa, så idag sov vi ut och sen vart det stan! Vi köpte lite smågrejer och sen handlade vi middag också. Jag åkte hem i 30 minuter innan jag åkte tillbaka igen sen haha :) Väl där igen började jag emma lisa rebecca och josse laga middag, mycket gott och trevligt! Sedan vart det promenad till Korre(INTE ICA), där vi samlade på oss lite godis att götta oss med framför idol!
Det vart ju även en fet vilodag idag eftersom det var party igår, never forget it! Och jag funderar faktiskt på att ha en till vilodag imorgon, men vi får se. Jag ska sova på saken nu så nattiiii!!

Eftersom min mobil dog batteridöden så får det bli lite äldre bilder på brudarna, med tema mat!!




Hade dock ingen matbild på lisen men det fick bli en bild från pause, FIKA alltså!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0