digerdöden har drabbat mig

Imorse när jag vaknade hade jag fått digerdöden, tordde jag iaf. Jag mådde illa som aldrig förr och var sjukt yr. Jag gick till toan och var nära på att svimma, försökte att spy men insåg att det inte fanns något i mig att spy upp eftersom jag inte ätit på länge(på grund av illamåendet!). Sen vinglade jag tillbaka till sängen och satte igång mobilen, hoppades på att jag skulle få tag på mamma innan det blev svart och jag dog. Jag lyckades! Mamma svarade och jag försökte prata men det gick inge vidare, jag orkade knappt lipa. Men jag fick ur mig något om att jag va "så helvettes svag". Iaf så blev det bättre efter att jag hade legat i sängen några timmar. Och för kanske första gången i mitt liv kände jag mig undernärd!! Men det gick över efter bara ettpar minuter haha!!
Och nu sitter jag vid datorn, framsteg! Imorgon vill jag att allt illamående ska vara borta så jag kan gå på skolan!

När jag kom ner såg jag att vi hade fått den nya HSB tidningen som mina päron är med i! hihi ganska fult


Man ser det ju sjukt dåligt på bild men om man kollar i tidningen så ser man den lilla ungen till höger i bakgrunden på den lilla bilden. Den ungen heter Sandra och hon va 5 år där!! HAHA och min sexy syrra finns på bilden brevid, 7 år gammal ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

Aaaw vilka fina bilder på dina päron! Din far kanske inte är så lik han som är med i så mycket bättre ändå hahahah

2010-11-30 @ 21:51:23
Postat av: sandy

hahaha lisa erkänn nu!! ;)

2010-12-02 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0