bada är sköj

Idag hade vi bad på idrotten, det va sköj! Man skulle livrädda och greja på. Förutom den där stela tunga dockan så räddade jag filippa, och jag tror att hon gilladere! ;)
Sen när vi kom tillbaka så var det min favvolunch! Fisk med filsås ofc!
Efter skolan stannade jag kvar med lisa och hanna. Vi jobbade lite med engelskan, fast det blev mest prat men det är ju betydligt mycket roligare :)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, inte träna iaf.. Och jag vägrar att sätta mig i soffan och se på tv, för det får man ju damp utav! Om jag är smart så borde jag plugga inför matteprovet, men eftersom jag inte är smart så blir det nog inte så heller :)

Imorgon blir det en skön dag, slutar klockan 2 så jag ska inte klaga! Då ska jag springa 1,5 mil. Spikat och klart! :)



Föresten så måste jag säga att jag gillar alla mina vänners teorier när det gäller saker man kan äta!! Jag får höra rätt mycket och idag kom en klockren angående badhusets sourcream and onion snacks! Det lät ungefär såhär:
"Men asså dom innehåller ju typ luft och det är ju bra för stjälen. Sen är det majs och det är ju nyttigt, och lite kryddor också".
HAHA ja ni brudar, om världen ändå va så enkel skulle vi må gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0