vilodag

Rätt onödig dag i skolan idag igen. Eller det va matteprov, gick kanske bra, kanske dåligt. Vi får se!
Efter skolan kom David ner till stan och vi gick och åt middag. Vi har varit tillsammans tre månader idag, sick. Tiden går snabbt som fean!
Idag har jag ju som sagt vilodag. Det suger, jag hatar vilodagar. Eller okej, det är typ skönt att bara softa också men ändå. Jag hoppaaaaaaas att vädret är ok imorn så jag kan cykla en långtur, vore nice :)



Eftersom detta blev ett ganska kort inlägg tänkte jag lägga in ett litet tips också! Ett ätbart tips, just morötter! Är helt okej gott, ger mättnadskänsla och innehåller bara ca 25 kacl per morot! värt värt. Med detta menar jag dock inte att du ska äta en morot till middag, det gör inte jag heller!

Kommentarer
Postat av: linnea

grattis till tre månader!

2010-05-11 @ 22:16:41
URL: http://linneachristensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja! Grattis :)

2010-05-12 @ 11:45:36
URL: http://sofiaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0