vad är vila?

Spinningen gick bra, finns inte så mycket mer att säga om den. Efter den körade jag lite träning på egen hand också, bara för att dryga ut väntetiden lite. Sen unnade jag mig några minuter i bastun också, mmh!

Nu sitter jag och softar lite, äter en banan. Asså det va helt galet länge sen jag åt en banan bara sådär, säkert 2 år sen! Jag har ju ätit banan i andra saker, men inte bara som det är. Kanske beror på att jag råkar veta att det är en av de onyttigaste frukterna, hehe. 95 kcal tror jag om jag inte minns fel, men det är ju rätt gott :)

Jag kan inte låta bli att garva lite åt att alla tränar som fan på måndagar! Det är alltid fullt på golds då. Det är så tydligt att folk har dåligt samvete efter helgens onyttigheter och vila. haha, visst jag äter också på helger och tränar måndagar, men jag är medveten om att fettet bränns lika bra alla andra dagar också! Så har du dåligt samvete efter helgen är mitt tips att inte bara köra skiten ur dig på måndan, håll ut istället!

Från det ena till det andra, skolmaten. Denna vecka är det sjukt god mat i skolan har jag upptäckt. Jag är nog den enda på hela wargen som tycker att det är dåligt! haha. Men asså visst det är nice med god mat men om man inte har nåt stop och inte kan ta fram sitt sunda förnuft när det gäller mat är det dåligt!!

Denna vecka ser ganska skön ut i övrigt, har rätt mycket tid över som jag ska lägga på mina vänner!
Träningen i veckan ser ut som så att det blir hårda pass varenda dag, mmyeah..! Har inte råd med nån vila för tillfället, sorry :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0