2000 äckliga kcal

Eftersom det vart sjukt fint väder idag avbokade jag spinningen. Är roligare att köra ute när det är fint väder :)
När jag kom hem la jag mig på studsmattan ett tag och stekte, mmh sjukt skönt.
Sen tog jag min cykel, cyklade iväg på en ny rekordrunda! Behöver inte ens säga hur långt det blev, jag tror alla mår bäst av det hehe :P Jag gav mej fan på att jag skulle bränna minst 2000 kcal. Och jag fick fan jobba för det! Jag ville bara se den där jävla siffran längst fram ändras till en tvåa, det va allt jag ville. Men nu är det gjort, värt. Men mina ben har aldrig gjort ondare. Dom kanske skulle må bra av en vilodag imorn, men vi får se vad jag har råd med.

Sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: cykel som sagt
Längd på passet: 3 timmar och 1 minut, & det känns i mina ben nu!
Maxpuls: 186
förbrännda kcal: 2018

Jag ska erkänna att jag misslyckades lite när jag kom hem, för jag åt blåbärspaj. Men jag va i behov av socker, och jag hade jobbat bra. haha det är ingen mening att jag försöker ursäkta mej, för ni hör antagligen att jag ångrar mig! Men jag får helt enkelt ta nya tag tills imorn :)

Måste också säga att jag får flipp när jag ser allt blått lockande vatten när jag är ute och cyklar. Jag är sjukt sugen på att bada nu!! Hoppas värdet håller i sig så det blir varm i vattnet snabbt. åhh sen ska jag flytta ner under ytan, spendera min sommar där :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0