söndag idag igen.

Har nyss ätit en jävligt god frukost! Rostade mackor med marmelad och oboy och sån skit. Va det sista goda jag åt denna helg. Nu får jag vänta tills på fredag, minst!
Visst är det skönt att vakna av att familjen har svårt att va tysta? bara för att dom har tråkigt och går och lägger sig typ 10 på helgerna så betyder inte det att hela världen gör det! Har helt enklet fått för lite sömn inatt och jag måste faktiskt skylla det på dom!

Igårkväll umgicks jag med anna och johanna, va evigheter sen jag va med nån av dom så det passade ju bra att ta båda i samma smäll :) Det va mysigt. Vi kollade på den otroligt vidriga filmen annonsmannen. Okej den är inte så hemsk längre, men det va förut!



Har inte så mycket på mitt schema idag. Det blir träning och sen ska jag träffa David.

Vi hörs väll senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0