SOMMAR!

Det kanske låter som att jag bara ha panik över att det snart är sommar genom alla mina inlägg om träning och kost? Men nejnejnej!! Jag längtar som fean! Inte för att jag kan fatta att det faktiskt snart är sommar men ändå :)
I början av somaren ska jag jobba som ledare på fotbollsskolan, kan ju bli kul ändå. Det är i två veckor och sen ska man göra några ströjobb också. Min önskan vore att åka ner till mitt käraste älskade underbaraste smögen efter dom två veckorna, men jag tror inte det går för ingen är där i vårt hus då tror jag.. Men annars får jag åka ner efter 3 veckor, så snabbt jag bara kan! skulle va skönt att åka nattåg i år igen, det är ju trots allt en rätt seg resa på ungefär 85 mil dit ner. Jag kommer hem två dagar innan yran börjar, så då blir det ju Östersund för hela slanten! Efter yran har jag inte så mkt planer, kanske sthlm med kompisar. Eller en tripp till skåne eftersom min syrra ska flytta dit i sommar. 
Det va lite av mina sommarplaner! 
 
Eftersom min farmor är på smögen nu har jag funderat på att ta ledigt några dagar och åka ner, men det är ju lite problems att det är jävligt långt dit och att det blir väldigt kort tid isf, och dyrt. Jag får väll helt enklet hålla ut ett tag till..












kan ju inte låta bli att fälla en liten tår när jag kollar igenom mina kära sommarblider från Smögen.
jag får lov att längta ett tag till, men sen så! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0