skönt väder...

Imorse vaknade jag av att jag hörde hur det spöregnade ute, jag ville lipa. Jag hade ju planerat min cykeltur idag men icke. Sen va golds stängt också så jag fick lite paniiik eftersom jag redan har haft en vilodag denna vecka och sen ska jag ju på en onyttig filmkväll ikväll också! Men det löste sig, pappa tog med mig på gymmet som han tränar på. Visserligen så hatar jag det gymmet, nere i en mörk källare och det är bara massa anabolagubbar med tatueringar som tränar där, inte några tjejer alls! Men det finns ju några b-cyklar, nån b-crosstrainer och ett mobbat löparband så det fick duga, jag höll mig där! :)
Sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: cykel, crosstrainer och löpning
Längd på passet: 1 timme och 41 minuter
maxpuls: 189
förbrännda kcal: 1688

Föresten så unnade jag mig en såndär extremt god frukost imorse! Massor av oboy, 100 råstade mackor med överdrivet mycket marmelad på. jag gilladere!

Nu väntar jag på att pappa ska grilla klart, jag är utsvulten med tanke på att jag inte har ätit något mer än alla rostade mackor idag typ vid 10 imorse! inte bra alls,helt fel metod, men jag har liksom inte haft tid..

Sen ska jag ju på skräckkväll på frösön, sen blir det övernattning där. gälet! jag tar med mej kameran ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0