spinning!

Måndag & skola idag, gjorde ingenting vettigt alls. Men Rebecca hjälpte mig att fixa lite design till bloggen, danke till henne!! Sen åt jag lunch, hade betygssamtal i samhällskunskap och sen drog jag till biblioteket för att sätta mig i lugn och ro, plugga matte. När jag ändå va på biblan passade jag på att låna två nya böcker om träning och kost. Får väll se om jag blir lite klokare av att bläddra i dom. Skriver självklart på bloggen om det stog nåt bra! Gick lite tidigare till golds idag för jag hade tid över, så jag körde lite lugnt på crosstrainern innan jag gick på spinningpasset. 
En trevlig överraskning va att dom hade köpt in nya cyklar, jättebra va dom! Jag brukar gå på spinning på måndagar dels för att det passar ganska bra med tiden och sen är det en grymt bra ledare då! Fast hon hade skaffat en ny playlist nu, inte lika bra som förra. Hon är lite väl mkt rockbrud för mej ;)
Sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: först crosstrainer, sen spinning.
Längd på passet: 1 timme och 48 minuter(fast spinningen va i 55 minuter)
Maxpuls: 186
brännda kcal: 1502

& imorn skulle jag ju ha vilodag ja, känns lite motvilligt med tanke på att jag har tid att träna egentligen men men. Jag tror jag måste vila med tanke på att det va rätt länge sen nu och så planerar jag att köra långtur på cykeln på onsdag om allt är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0