sovmorgon!

Som vanligt på onsdagar så hade jag sovmorgon, jävligt skönt.
Klev upp typ kvart i nio, tog en varm dusch och bara softade på. Det är skönt att ha mkt tid på sig!
På onsdagar blir det ju ingen frukost, lite onödigt när man ändå ska äta tidig lunch.
Men problemet va att vi inte hade nånting hemma att laga till lunch heller.. Men jag tog lite av makaronerna som blev över sen middan igår, och la lite ost på dom och körde dom i micron. Sånt brukar ju bli gott, men icke. Så jag slängde dom, meningslöst att äta äcklig mat enligt mej. Så jag tog nåt norskt bröd ur frysen som pappa hade köpt, betydligt godare! :)

Meningslös skoldag idag igen! haha dom är rätt många..
Efter skolan åkte jag och David hem till honom, snackade skit och hade det bra. Jag har typ kommit på att det är skönt att inte alltid göra något speciellt, bara ta det lugnt och hänga.

& nu sitter jag här, med massa plugg att ta tag i och inväntar sista avsnittet av det underbara programmet Anna Anka söker assistent!

Jag ska njuta av min vilodag, lägga mig på soffan och göra tidig kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0