skön dag! :)

Dagen vart inte som planerad, inte alls. Men det vart bra, bättre än planerad.
Mina planer va ju att komma hem rätt tidigt, typ halv 2, och sen cykla. Men vädret lockade inte precis. Gick på stan lite med Rebecca, Emma och Josse först efter skolan. Sen gick vi till tehuset och då kom Lisa också. Sen när vi gick ner på stan igen hamnade Lisa och Emma på bild med greenpeace, jag vägrade :)
Klockan tickade på. Jag planerade att ta bussen hem kvart över fyra. Men den missade jag med några få sekunder, skönt... Då gick jag ner på stan för att beställa klipptid, men det va ju stängt såklart så det va bara att gå tillbaka. På bussen satt Karin, vi bestämmde att ta en promenad när vi kom hem. Det betyder att jag sket i träningen idag, omg.. Men ibland blir det så, det är ändå viktigare med vännerna faktiskt! Va ett tag sen jag träffade Karin nu, så vi hade mycket att prata om! mysmys. Efter promenaden slängde jag i mej lite midda och duschade på två minuter, sen åkte jag in till stan igen med Erica. Vi gick på pause, som vanligt kanske man kan säga? Det är alltid lika mysigt! Efter det köpte jag lite godis... förlåt, men jag mådde bra av det! :) Sen åkte vi hem till Erica. mysig kväll!

Nu har jag precis ätit en macka med messmör, mm gött! Jag brukar försöka hålla mig borta från kvällsfika men vafan, jag insåg att jag inte kommer va tjockare efter en macka, så äre. Jag tror jag har tappat lite motivation?
& nu vill jag inte gå och lägga mig! Så jag blir uppe länge inatt, så får det bli :)


Dagens lunch! Ser ni hur mkt morötter det är eller? fyra rårivna faktiskt. Jag kommer dö den läskiga grönsaksdöden snart! Okej jag vet att det vart för lite paj, och jag åt inte allt för det va lite äckligt på kanten, men jag trodde ju att jag skulle komma hem tidigt så jag kunde fika då! Men så blev det ju inte.. Men jag lever ju ändå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0