skapa din mall

Jag kom på en grej som alla borde göra(som har motivationen). Man borde skriva upp exakt hur man skulle vilja att ens kropp ska se ut. Alla har säkert en ungefärlig bild, men ingen exakt. Man borde ju får lite mer motivation om man har mallen uppe? Tänkte därför skriva upp min mall här på bloggen!

Detta är alltså så som jag skulle vilja att min kropp såg ut:
Vaderna- smala
låren- faktiskt inte överdrivet smala för det skulle se äckligt ut på mig som är så lång, vill ha snyggt vältränade lår!
rumpan- lagomt tränad
magen- väldiiigt smal mage, så gott som platt! finns det nåt snyggare? knappast
bröst- stora bröst är sjukt snyggt, det bara är så. men det går ju inte att träna upp, vissa bara har det. En stooor nackdel med träning är dock att man faktiskt får mindre bröst :( 
axlar- inte breda axlar.
armar- smala armar, det får man genom att inte träna dom alls :) haha

Jaa det var väll ungefär min mall, fast sen skulle jag ju vilja bli ungefär en decimeter kortare också men hur fan ska det gå till?
Men det är även viktigt att acceptera att man aldrig kommer få som sin drömkropp. Man får jobba på att komma så nära som möjligt helt enkelt :)

 Det är egentligen lite sjukt hur hårt man granskar sig själv i spegeln, jag vet att jag inte är ensam.. Ibland får den oss att le, ibland att gråta. Egentligen hatar jag speglar, jag missbrukar dom på ett dåligt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0