sikken da

Jag säger rätt ofta att det har varit en onödig dag i skolan, men idag om någon gång menar jag det verkligen! Men den tog ju slut i rätt schysst tid så aja :)
Efter skolan vart det stan en stund. Hittade inget speciellt, lokavatten va allt jag kom hem med hehe :) men det va gött!
När jag kom hem bytte jag om till cykelkläder och sen drog jag ut. Körde den långa rundan, alltså vallsundsbron gånger 2 och ope. Kan ju inte påstå att det va så nice väder. Hårda isvindar och delvis regn. När jag kom hem tog jag en grymt lång och varm dusch, hur skönt som helst.

Sammanfattning av dagens träning:
Längd på passet: 2 timmar och 32 minuter
maxpuls: 176
förbrännda kcal: 1804

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, fixa mina naglar och så. Kanske umgås lite med nån här i ås? Sen kommer David hit runt halv 11 och sover hääär.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0